Hoe kunt u ons bereiken?

Via de telefoon:

Wij zijn elke maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 15.00 uur telefonisch bereikbaar.

Het nummer waarop u ons kunt bereiken is: NL: 020-3541749 - Buitenland: +31 (0) 20 -3541749

 

Via Email:

Stuur ons een email aan: info@bbcearthshop.nl

 

Via het contact formulier:

Vult u het contact formulier op onze site in: klik hier

 

Via de chat:

Als er iemand in de winkel aanwezig is kunt u ons ook via de chat bereiken. U treft de chat rechts onderaan.

Klik op de chat om het chat venster te openen. U staat direct in contact met een van onze medewerkers die u van dienst kan zijn.

 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij vragen slechts €1,95 bijdrage in de verzendkosten als uw bestelling door de brievenbus past.

Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij een kleine bijdrage van €4,95 in de verzendkosten. 

Bij een aantal producten is de verzending geheel gratis! Dit staat duidelijk bij het product aangegeven.

 

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

U heeft de mogelijkheid om uw bestelling zelf op te halen op afspraak.

Mocht u uw bestelling willen ophalen maak dan via de klantenservice een afspraak.

Of stuur een bericht via het contact formulier, klik 

 

Kan ik ook bestellen via de telefoon?

Het is mogelijk uw bestelling telefonisch te plaatsen. Het nummer waarop wij bereikbaar zijn staat boven aan deze pagina aangegeven.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

  U kunt bij ons kiezen voor betaling via:

iDeal; Na een succesvolle betaling wordt uw order direct in behandeling genomen.

Bankoverschrijving; Zodra uw betaling ontvangen is nemen wij uw order in behandeling.

Rembours; De kosten voor betaling via rembours bedragen € 17,00.

  Uw bestelling wordt direct in behandeling genomen en u betaald het volledige bedrag aan de postbode.

Paypal; Na een succesvolle betaling wordt uw order direct in behandeling genomen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  Wilt u uw bestelling retourneren, handel dan als volgt:

- Neem binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling via email of het contact formulier op de site contact met ons op.

  Als start van de 14 dagen wordt aangehouden de dag waarop het pakket bij u of een derde names u is afgegeven (bijv. de buren)

- Vermeldt duidelijk uw ordernummer

- U ontvangt van ons een adres waar u het pakket naar retour kunt sturen. De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening.

 

Belangrijke informatie:

Let op: Volgens de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk (waar wij bij zijn aangesloten) dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, moet u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, conform onderstaande voorwaarden. Meer informatie hierover kunt u nalezen in Artikel 6 van onze algemene voorwaarden. Deze kunt u onderaan de site vinden bij voorwaarden en privacy.

 

Waar kan ik terecht met klachten?

Wij doen onze uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Mocht u toch een klacht hebben kunt u contact opnemen met ons via het contact formulier.

Wij proberen zo snel mogelijk te reageren zodat wij zorg kunnen dragen voor uw klacht. Wij zullen ervoor zorgen dat uw klacht correct word afgehandeld.

Mocht u telefonisch te woord gestaan worden, vermeldt dit dan in het contact formulier. Vergeet niet u telefoonnummer aan te geven in het formulier.

Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Indien u van mening bent dat wij uw klacht niet correct afhandelen kunt u altijd contact opnemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.